Rabu, 4 Mei 2011

Saya Jumpa Blogger Kak Zakie

harap citer ni tak basi lg...heheheh...sedangkan kak zakie pun dah update ntri kat blog dia tentang perjumpaan kami...so, ni plak edisi aku...




sebenarnya mmg aku sgt berhajat untuk jumpa kak zakie...sbb kl balik jb, boleh la singgah umah dia kejap kan...tp kak zakie balik kampung, so, jumpa la dia kat batu pahat...kebetulan aku g kenduri kawen kat muar, so, singgah la ke batu pahat...alah, batu pahat ni pun kampung mak aku sebenarnya...




nak cari kampung kak zakie ni tak susah pun sbb aku kan ade peta bergerak mcm GPS....heheheheh...my hubby lor...wakakakakak....




padahal calling2 kak zakie ntah berapa kalik ntah...akhirnya sampai jua....dgn tak tau umah no berapa sbb kak zakie cakap dia tunggu tepi jalan....




ok laaa....masa dah masuk lorong cari umah ni, aku pun tercari cari org tunggu tepi jalan, sekalik......kak zakie dah stand by dah dgn kamera nak amik gambo!!!!terkezuttt den!!!!hehehehhehe....




sgt xcited dapat jumpa kawan maya ni taw....heheheheh...kami dihidangkan dgn soto siap begedil dan ayam goreng, ade keropok dan kuih karipap....serius wa cakap...mkn mcm tak lalu sgt sbb xcited dapat jumpa kak zakie ....tak dapat nak menghayati soto kak zakie 100%....(tapi abis gak sepinggan....heheheheh)




sila jamu mate...mulut jgn kasi ngange....heheheh








anak kak zakie dgn muiz....kak zakie sgt sedih sbb kami tak bawak muaz...tak pe...len kalik...heheheheh....abis muiz kene gomol...mujur muiz ok jek walaupun penat...kak zakie siap suapkan dia dgn mee hoon..





ni muiz dgn kak zakie....laaaa, korang tak nampak ke kak zakie?????masalah la korang nih...heheheheh





sesi pembahagian hadiah sempena kak zakie menang GA aku...





sgt tak sangka sbb dapat gak hadiah dr kak zakie...keronsang...tq kak...





atas permintaan kak zakie dan menghormati beliau, maka gambo beliau terpaksa dibuat begini yek....hehehehehhe...



tapi...





ketahuilah...





kak zakie ni cute jek orgnya...dan pasti laa dia seorang yg baik hati...kami pun mcm dah kenal lama...kami ni sama2 gak wong jowo...isin aku arek ngomong jowo....heheheheh





kepada kak zakie....





terima kasih byk2....maaf kl ade salah silap selama kami bertandang ke sana....susah2kan akak jek...




pas balik jumpa kak zakie, kami singgah rengit...nnt i citer lagik ek...




sgt happy


markah dah siap upload dah ni tapi ade tugasan lain plak...kawan2 ni nak buat rombongan cik kiah g cameron ...nak wat surat sikit bg kat mardi...ade ke lecturer g lawatan sambil belajar????heheheheh....

16 ulasan:

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

nnt klu jmp akak..blur kan gmbr gak tau..akak tak mau dikenali..hihi..

adakah kak zakie tu amat kecil orgnyer?atau yg yg melidi dah membesar?musykil akak jap..

umialya berkata...

Kenalan antara blogger ke alam realiti, bestnya!!

Sedap tgk soto, sib baik akak dah masak pg td. kalu tak....

ainnoraini berkata...

seronakkan bile jumpe kawan2 alam maya ni...

setakat ni baru jumpe 2 org jer...

Kakzakie berkata...

Alahai... dah keluar cerita dia dah. Moga kita jumpa lagi ye...

Daddy Ziyyad berkata...

Serious, hidangan soto bergedil + karipap tu nampak sangattttttttt meyelerakan.....:)

Lahh...kampung u kat BP...
Saya pernah practical kejap kat hospital BP.

Tak dapat nak berkenalan dgn KakZakie, sebab kena censored..ehhehehehe

KuNanGKuNanG berkata...

mesti best giler dapt jumpa member maya ni kn?siap dapat mkn sedap2 lagi...jeles saya tau...he3

azian berkata...

kak lydia...
alolololo...nape nak di blurkan...???heheheh...kak, dulu sy kurus lebih kurang mamat, tapi skrang ni dah mcm akak yg tgh preggy...heheheh

azian berkata...

umialya...
hehehhe...mujur dah mkn...kl tak???harus cari soto...

azian berkata...

kak ain...
sy dah jumpa ramai jugak...nnt kl ade rezeki kita jumpa yek..

azian berkata...

kak zakie...
heheheheh...insyaALLAH...

azian berkata...

doc...
kampung mak sy...alah doc, kl tak nampak muka pun, tak semstinya tak leh berkenalan kan...hehehhe

azian berkata...

kunang2...
kl sy kan org nak dtg umah, mesti nak masak beria sikit tp kl kita dtg umah org, tak dapat mkn pun tak pe...heheheh

munna berkata...

seronoknya jumpa kak zakie...

muiz tu baik sgt tu yg sedap pegang dia ..

azian berkata...

kak munna...
jumpa akak pun best jugak...
muiz mmg baik...ikut abah dia gaknya...hehehhe...kl ikut ummi...abis ar...ngamuk je laaa kijenya...heheheh

Citarasa Rinduan berkata...

tu dia,,,,,,,,

mmg bestnya...
azian.. kak zakie berjubah like my ibu...
miss ibu so much

azian berkata...

kak ayu...
kak zakie bukan pakai jubah laaa....heheheheh