Rabu, 18 Mei 2011

Perjalanan Pulang Dari Terengganu- Singgah Merchang


disebabkan muiz demam...dan kebtulan ketika kami balik, dia telah lena...mana taknya, mlm tu tak tdoooo....so hubby cakap kita terus balik...tak yah g buang duit kat pasar payang ke, pasar apa2 pun...huh...rosak program akuuu!!!!hahhahah....tak pe laa...len kali leh g lg kl ade rejeki....ingat nak g taman tamadun islam pun tak pg sbb ....muiz laaaa....


then hubby cakap nak singgah umah kawan kami...fadli....dia satu kelas dgn kami dulu....fadli ni suami adibah...rakan sekerja saya...hehehhe....kebetulan mereka jugak g majlis mar dan bercuti lg di merchang umah family fadli....dah alang2kan....singgah la kejap...lgpun diorang ajak kami singgah....


tgok buah pelam tu....byk sgt buah pelam kat umah fadli ni...aku bawak balik 2 plastik dgn tak malunya....hehehhe...satu plastik pelam apple...mmmm...mmg best ar....





sebelum sampai merchang, kami singgah di marang beli keropok lekor....yg ni rm2 je....selamat di makan oleh azian secara solo....hahhahahaha.....mujur beli lebih.....kl tak, kompom abah dgn muaz tak merasa....hehehhehehe....padahal pg tu dah mkn nasi minyak...addehhhh







ni satar 97 yg pernah diceritakan oleh kak munna di blognya... memang sedap...dl pun pernah makan yg ni jugak masa g tganu....tapikan, hubby makan 1 jek sbb pedas...muaz???dua....sebab dia cakap, tak pedas pun...hehehehhe



tgok la budak berdua nih....


lepas mkn tghr kami betolak balik meneruskan perjalanan yg masih jauh....

12 ulasan:

KuNanGKuNanG berkata...

gi ganu ye...sy baru je balik dari kota bharu, sempat gak gi besut. beli kopok losong...

munna berkata...

sedap kan azian.. satar tu...

kakchik@ella berkata...

bila baca n3 ni, tetiba je rindu kat pantai timur

bersama kak Es berkata...

sedap nya 'makan angin'

azieazah berkata...

Dia tayang satar plak dahhhhh.....

Memang nak kene cubit si AZIAN niiiiii...

“NUR KASIH the Movie: Bila Hati Sudah Kasih...”

azian berkata...

kunang2...
skarng ni kami dah tak beli kopok losong sbb dah tau ade tempat lain yg lg sedap kat bt enam...keropok kering dia pun sedap...

azian berkata...

kak munna...
mmg sedap kan...tp...ade lagikkk sedap kakk...hehehe

azian berkata...

KC...
rindu tu tandanya kene la g sane...hehhe

azian berkata...

kak es...
makan angin mmg sedap, poketnya aje yg sakit nnt,,,heheheh

azian berkata...

kak azie...
heheheh...adoyaiiiiii...sakitnya kene cubitan manja akak tuh....heheheh

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

wahh mangga epal.terliur akak yan!

azian berkata...

akak...
akak ni asyik terliur je laaa...serba salah dah saya ni taw....huhuhu